اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

قیمت روز گاو آهن لیست قیمت گاو آهن | خرید فروش گاو آهن مشخصه‌ها

کرم لایه بردار شیر گاو ایمیجز

روز گاو آهن لیست گاو آهن | خرید فروش گاو آهن مشخصه‌ها

تعداد افراد درگیر در کشاورزی در کشورهای صنعتی به کوه طور چشمگیری از 24 درصد از جمعیت آمریکا به 1.5 درصد در واحد زمان ( 2002 کاهش یافت. تعداد کشتزارها نیز کاهش یافت و مالکیت آنها متمرکزتر شد. به عنوان مثال ، بین سالهای 1967 تا 2002 ، یک میلیون فالیز خوك در آمریكا با 114000 مورد تجمیع شد و 80 درصد تولید آن در کشتزارها كارخانه انجام شد. طبق آمار موسسه Worldwatch ، 74 درصد طیر طیور ، 43 درصد لحم گاو و 68 درصد تخم مرغ به این روش تولید می شوند.

نیتروژن مصنوعی به همراه سنگ فسفات معدنی ، سموم جلوگیری آفات و مکانیزاسیون باعث فزونی عملکرد محصول در اوایل قرن بیستم شده است. افزایش عرضه بذر باعث شده است دامهای ارزان گاوآهن دو طرفه ۳ خیش ۱۲ اینچ هیدرولیکی نیز افزایش یابد. علاوه بر این ، افزایش عملکرد جهانی بعداً در قرن 20 تجربه شد که انواع پرمصرف دانه های اصلی متراکم مانند برنج ، گندم و ذرت به عنوان بخشی از انقلاب خضرا معرفی شدند. انقلاب اخضر فناوری های (از جمله سموم دفع آفات و نیتروژن مصنوعی) جهان توسعه یافته را به کشورهای در حال توسعه صادر کرد. توماس مالتوس شهیر پیش بینی کرد که زمین قادر به پشتیبانی از جمعیت رو به نمو خود نخواهد بود ، لیک فناوری هایی همچون انقلاب سبز به جهانیان اجازه داده اند که غذای اضافی تولید کنند.

گاو آهن برگردان دار | مناسب ترین گاو آهن -

در حالت کلی به دو شکل این نوع شخم زنی با گاو آهن یکطرفه انجام می شود. خیش زنی یا از مرکز زمین آغاز شده و با رسیدن به کناره ها ناقص می شود یا اینکه برعکس، از کناره ها آغاز و با رسیدن به مرکز زمین اتمام می یابد.

در این روش از گاو اهن دوطرفه استفاده می کنند. نخست از یک سمت زمین شروع به خیش زنی کرده و در برگشت از سو مسیر رفت اقدام به برگشت و شخم زدن می نماییم. با اجرا مسیرهای گذر و برگشت مکرر خیش زنی زمین به اتمام می رسد. تعداد جوی و پشته های ایجاد شده توسط گاوآهن دوطرفه تنها یک جوی و یک پشته پس از اتمام پیشه می باشد.

در خاکورزی های نیمه شخم  از گاو آهن قلمی استفاده می شود. در حقیقت پس از شکافتن خاک قادر به برگرداندن آن نمی باشد. بیشترین موقعیت این روش در کاشت یکساله است.

گاوآهن نو | بهترین گاو آهن سه شخم -

دیسک سنگین یا گاو آهن قلمی برای زیر و رو کردن ارض هایی که گیاهان غده ای مثل سیب زمینی یا چغندر قند دارند و زمین هایی که کشت پاییزه دیم دارند استفاده می شود. استفاده از گاوآهن برای زمین های سنگلاخی مناسب نیست ،برای این نوع زمین ها بهتر است از کولتیواتور با ساق فنری استفاده شود. گاوآهن سه خیش به ابعاد، محیط و بستر کشت، سایز و کارایی آن بستگی دارد.گاوآهن سه خیش یکی از پرفروش ادوات کشاورزی دراین صنعت می باشد.

گاوآهن برگردان صلابه سه خیش تلسکوپی هم یکی از انواع گاوآهن می باشد و شامل سه نظم واقعی می باشد که رخ گاو آهن انجام می شود. انتظام ژرفا شخم – تنسیق تراز طولی – تنظیم تراز عرضی

با کمک چرخ تثبیت ژرفنا معمولا با کمک چرخ تثبیت انجام شده که موقعیت نصب آن در انتهای گاوآهن می باشد.