اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

تا آنجا که 73 درصد مصرف کنندگان در سال 2023 از تیغه خرج می کنند، سخت ترین حضور را داشته باشند

با توجه به اینکه بریتانیا در سال 2022 تقریباً از 2022 اجتناب می کند و فشارهای مالی به شدت افزایش می یابد، در آستانه سه چهارم (73٪) مصرف کنندگان بریتانیایی هستند که در سال 2023 تخفیف زنجیره ای را خرج می کنند، همچنان بیشترین ضربه را در گروه دارند.
با توجه به مکاتبات قبلی با VoucherCodes «هزینه و گزارش 2023»، فروش با 6.
5 درصد سال به سال، 44.
50 میلیارد پوند در سال 2022 37.
43 میلیارد پوند در سال، 50 درصد از مصرف کنندگان از هزینه های پشتیبان پوشاک به طور مغرضانه در سال رنج می برند.
تقریباً حداکثر دسته بندی ها عبارتند از جریان اصلی 2023، 37٪ مصرف کنندگان گلیف دستگیر شده و زیبایی، 2٪ سال به سال.
در حالی که هزینه ها 319.
79 میلیارد پوند در سال 2022 و 319.
82 میلیارد پوند در سال 2023 است، حجم فروش است.
با افزایش قیمت ها، مصرف کنندگانی که هزینه های غیرضروری می کنند، پرداخت های یکبار مصرف خود را در اولویت قرار می دهند.
این مسابقه فروش سال 2023، 3.
3 درصد سال به سال است.
به همین ترتیب، 36٪ مصرف کنندگان در سال 2023، که 4.
4٪ سال به سال، و سفارش 41٪ هزینه، -2.
9٪ سال به سال است.
با این حال، با کمال تعجب، هدایا 0.
8٪ سال به سال است.
در حالی که هزینه‌های نامناسب، مصرف‌کنندگان در حال تغییر نحوه کاهش هزینه‌ها هستند، تقریباً (39%) واجد شرایط هستند.
بیش از یک سوم مصرف کنندگان تقریباً از لحاظ تاریخی a (36٪) کد و کوپن می دهند و تا زمانی که eclipsing آنها تخفیف داده شود (24٪).
مورین مک‌دونا، و SVP در VoucherCodes، گفت: «همانطور که ما نشان می‌دهیم، سال 2023 به طور یکسان شامل خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان است.
با این نام که مصرف کنندگان می پردازند در این راستا قبض ها، اجاره، پرداخت ها، و غذا را می پردازند، مصرف کنندگان نزدیک به خرید یکبارمصرف آن را رفتار می کنند (48%)، خرده فروشان پول نقد خود را که به سختی به دست آورده اند.
«به مصرف‌کنندگانی که خرید می‌کنند، مشتریان خرده‌فروشان به مشتریان خود پاسخ می‌دهند.
یک و همه تخفیف‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند، و خرده‌فروشان اجازه می‌دهند مشوق‌هایی به آنها اضافه شود.
مهمتر از همه، برخی از کمپین‌های تبلیغاتی با توجه به هزینه‌های زندگی که در حال و هوای مرسوم هستند، هستند.