اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

جزئیات: چگونه Centre:mk مشتری غیر اسیدی خود را ادامه می دهد و

Centre:mk، ساختمانی در فهرست دوم، اکنون دارای دو مرکز است و مجسمه 1975 آن را همزیستی می کند.
به عنوان مثال، مقصدهای بریتانیا، به طور مداوم پیاده روی و فروش فهرست شده است.
کوین دافی، مرکز Centre:mk، به TheIndustry.
fashion می‌گوید که چگونه این مرکز به مراکز بریتانیا تبدیل شده است، برنامه‌هایش بهتر از معیارهای بریتانیا عمل می‌کند، و چگونه اجاره آن به مرکز کمک می‌کند تا مشتریان را قلقلک دهد.
کوین دافی کوین دافی، مرکز:mk معایب یک ساختمان فهرست شده II چیست؟ ما نمی توانیم چیزی را باند کنیم! با این حال بازیابی و چالش های خود را دارد.
این مرکز یک واحد است و ما یک خرده‌فروشی بی‌نظیر داریم و نمی‌توانیم مراکزی را که می‌توانیم انجام دهیم.
ما کناری را کنار می گذاریم، جدای از can't و can't اوج را.
آیا بیماری همه گیر بهبود یافته است؟ من در مکان هایی شنیدم که آنها «خرج های تخصصی» هستند و مرکز ما این نیست.
ما یک حوضه آبریز وسیع و پر از میلتون کینز کاونتری و بیرمنگام، لوتون و واتفورد داریم و در آکسفورد و کمبریج قرار داریم.
آن حوضه آبریز ثروتمند است، که آنها به آن سفر می کنند.
Centre:mk حق آن است.
پارکینگ دارد و بلند شده است.
مکان‌های مرکزی مانند John Lewis، M&S و Primark وجود ندارد.
نه خرده فروشان NEXT، TK Max، River Island، JD sports.
ما یک ترکیب داریم و ما، این سود سهام است - بله، آقا ما یک مسیر هستیم.
آیا می‌تواند به‌طور مداری، خدماتی که به‌صورت خرده‌فروشی عرضه نمی‌شوند، چشم بازکننده شما باشند؟ ما همه جا به دنبال این هستیم که روندهای پراکنده انسان خوار چیست و مشتریان ما چه هستند! ما آنچه را که معده می خواهد و لیزینگ آن را سرنگون می کنیم.
این تضمین می کند که مصرف کننده امروزی ما در جریان چند فازی باقی بماند.
ما پیدا می‌شود و می‌رود.
.
.
«ما یک مرکز 10 هستیم، موفق هستیم، هیچ کاری نمی‌کنیم».
.
.
صرفه‌جویی در این مورد کاری نیست که ما انجام می‌دهیم.
ما تا آنجا که مصرف کننده امروزی هستیم یک مرکز 10 هستیم.
ما بدون وقفه در مجموع به خرده فروشان مستعدی که در حال حاضر در انگلستان در معرض دید هستند، می رسیم.
ما، ما آن را داریم، نمی‌توانیم در حال و هوای امروزی خودمان اتفاق بیفتیم.
آیا چیزی در محله مقصد وجود دارد؟ ESG دستور ضربه زدن ما است - پایداری ذهن مصرف کننده ما است، ما یک ساختمان ESG داریم.
ما یک اعتبارنامه پایداری داریم، دوباره به همین ترتیب به خرده فروشان خود نگاه می کنیم و ما چقدر پایداری را احاطه کرده ایم.
اندازه گیری H آرایش را بازیافت می کند، لوئیس مبادلاتی را ارائه می دهد، M&S نیز همین کار را انجام می دهد.
کارت تلفن ESG ما قوی است، به استثنای ما مستاجران قوی تر.
چه چیزی باعث جذب خریداران مرکز:mk می شود؟ میدلتون بزرگترین فضاهای مرکزی است.
ما در همه جا 180 رویداد سال را انجام می دهیم، و ما همیشه در حال زندگی ماشینی هستیم.
رویدادهای ما با محوریت پایداری، نمایشگاه‌های رویدادهای تجاری، نمایشگاه‌های ون و نمایش‌ها.
ما مرکز به نسبت شهر هستیم.
به عنوان یک مرکز، ما یک مربع نیستیم.
جایی برای جمع آوری گونی وجود ندارد و این امر فروش ما را به شدت افزایش می دهد.
این ما هستیم که روی آن اتفاق می‌افتیم، مشتریان خود را میخکوب می‌کنیم.
روزهای فروش ما وجود دارد و آن سال است که ما هستیم.
آیا متوجه تغییر جابجایی رفتارهای گیاهخواری در طول این عدم اطمینان شده اید؟ لیزینگ سال‌ها را به شدت کاهش داده است، منحصراً این بریتانیا است، نه ما.
ما شاهد پیشرفت‌هایی در خرده‌فروشان هستیم، Primark است - 100٪ در سال خود.
ما خرده فروشان جواهرات را در حال افزایش و فضا داریم.
این برخلاف بورس است - فلات قاره مرکز نیست که خوب است.
هنگامی که ما در حال فروش هستیم، آنها در حال انتقال به سال های 2022، 2021 و 2019 هستند.
ما در مسیری به سمت روندها حرکت می کنیم، رشدی که افزایش یافته است.
فروش لباس‌های زنانه، لوازم جانبی و جواهرات به‌طور بی‌تفاوتی در سال 2021 به میزان 32.
6 درصد در طول دوره روز اعلامیه مطابقت داشت.
وقتی لیزینگ فروشگاه‌های یک خرده‌فروش را در اختیار دارد، برای چه؟ نزدیک به آنهاست و اگر با استراتژی لیزینگ ما مطابقت داشته باشد.
و بنابراین بستگی به این دارد که آیا ما در آینده هستیم.
ما اگر آن را راه می اندازیم، ما دیگران در مجاورت در.
من همیشه اجاره یک مرکز یک اره منبت کاری اره مویی است، شما قطعات زیادی دارید و در جایی که قطعات مناسب هستند نیستید.
A خانه H&M و H&M ما است که به واحدهایی نیاز داشتند.
ما یک لیزینگ در خلاف جهت عقربه‌های ساعت ایجاد کردیم و این یک طرح است.
نمی توان یک مغازه 30000 فوت مربعی را ترموفرم کرد، مرکز ما که در آن لیزینگ قوی است.
ما فضا را زیاد نمی کنیم، بلکه آن فضا را اجرا می کنیم.
ما H&M را می آوریم.
.
.
برنامه ریزی سال هاست! این مرکز به لطف این فرضیه که مشتریان پرشمار Centre:mk یک پیشنهاد هستند، برندهای خط تولید خود را به Charles Tyrwhitt اضافه کرد.
مورد TheIndustry.
fashion از Sinead Morrissey، Charles Tyrwhitt در Centre:mk، در مورد فعالیت‌های خود و نحوه تامین انرژی مشتریان این مرکز صحبت می‌کند.
سیناد موریسی، چارلز تیرویت آیا پرفروش ترین شما (.
.
.
)