اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

(سرب) کره جنوبی و ژاپن درباره "لیست سفید" صحبت می کنند

(ATTN: به‌روزرسانی‌های ماقبل آخر)

سئول، 21 آوریل (یونهاپ) -- کره و ژاپن چنین چیزی را رودرروی توکیو انجام نمی‌دهند، به‌عنوان مثال، تدابیرشان، صادرات و اقلام آنها به صورت فریبکارانه مورد اعتماد آنها بوده است.
شرکا، جمعه سئول.

بر اساس تجارت و انرژی، یک راهپیمایی دهمین کنترل فکری در مورد توکیو در 24 و 25 آوریل است، که پس از آن مذاکرات سه روزه آنها در سئول سه شنبه و دور جلسات هفته انجام شد.
/p>

مقامات در سطح مدیر که طرفین مجدداً گفتگوها را انجام دادند، افزودند.

"در طول جلسه این هفته، ما موارد اقدامات خود، تعیین آنها، مجوزها و مقررات را به شدت توضیح دادیم، بنابراین و به این ترتیب و به این ترتیب.
و بنابراین سیستم catch-all ما، "یک انتشار است.

صادرکنندگان catch-all را فراخوانی می کند که استفاده از آن به صورت موقعیتی باور می شود، با توجه به اینکه این غربالگری نگرانی هایی دارد که می تواند اهداف منحرفی را به دست آورد.

تا آنجا که همسایه‌ها قول دادند کشورهای «فهرست سفید» خود را ترجیح می‌دهند، برای خداحافظی تاریخی و مناقشات مربوط به استعمار 1910-1945 ژاپن در شبه‌جزیره کره، قسم خورده‌اند.

در سال 2019، ژاپن صادرات سه ماده را به سئول محدود می‌کند.
-- پلی آمید فلورایده، مقاوم به نور و فلوراید هیدروژن -- که نیمه هادی های خوبی هستند و در تحقیر قوانین بیضی شکل کره در سال 2018 که شرکت های ژاپنی قربانیان را تعمیر می کنند.

ژاپن به ترتیب کره آن سال است و سئول این اقدام را انجام داد.

با این حال، توکیو محدودیت‌های خود را در مورد سئول در انطباق با کره اعلام کرد که قصد دارد قربانیان را لغو کند و از ژاپن کمک بخواهد تا قربانیان و قربانیان کمک کند.

طبق گفته مقامات، سئول روز دوشنبه، هفته‌های بعد از این ماه آغاز شد.

ژاپن بازگردانده شده است.

این نشان می‌دهد که یون سوک یول (L) کره‌ای و فومیو کیشیدا ژاپنی در ۱۶ توکیو ۲۰۲۳ صحبت می‌کنند.
(یونهاپ)

graceoh@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط کره جنوبی، ژاپن گفتگوهای امنیتی، گفتگوهای داخلی (LEAD) کره جنوبی، ژاپن رو در رو هفته سئول کره جنوبی از رد سازمان تجارت جهانی در برابر ژاپن صرف نظر کرد، شروع به بازگرداندن «لیست سفید» کرد.
(7th LD) یون "عادی سازی کامل" اشتراک گذاری اطلاعات در ژاپن را اعلام کرد