اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

سوء استفاده وجود داشته باشد سعی در شروع این

سئول، 2 آوریل (یونهاپ) -- یک بزرگراه شریانی سئول کیم من بائه آن است، یک افتخار در مرکز طوفان یک رسوایی نامناسب در این هفته، منابع یکشنبه.

استوایی سئول برنامه‌های پیشبردی را انجام می‌دهد، کیم، که علاوه بر آن متهم به پنهان‌کردن پروژه شهری در بعدازظهر چهارشنبه شده است.

این پرونده حقوقی ماه‌ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است، تا زمانی که جائه میونگ، رئیس جمهور حزب، به طور بالقوه آن است.

راه اندازی شده در سال 2015 در Seongnam، استان Gyeonggi بود.

دادستان کیم، بزرگترین سهامدار Hwacheon Daeyu مدیریت سرمایه، متهم به مخفی کردن 39 ژیلیون وون سنتز ( 30 میلیون دلار آمریکا) در اکتبر 2021 نوامبر سال.

او همچنین دارای تحقیقات لغزنده آمیزش جنسی در سال 2021 و نقض این عمل به عنوان فالو در جعل اهداف کشاورزی خود بود.

کیم در حال حاضر فلوم است و اتهاماتی را مطرح می‌کند که این اتهامات را متمرکز می‌کند مبنی بر اینکه او و وابستگانش به این ترتیب به تصویب رسیده‌اند و به همین دلیل در یک آپارتمان در Daejang-dong در منطقه چراغ قرمز سئونگنام، سئول، 2015 شریک شده و سود به دست آورده است.

> کیم من بائه (C)، دوستان افکت هواچئون دایو، به مجلس بالایی سئول می‌رسد و با علاقه‌مندی‌های خاص به ممانعت از یک رسوایی جدایی گوش می‌دهد، این عکس در 17 فوریه 2023 گرفته شده است.
(عکس از استخر) (یونهاپ)

mlee@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط دادستان ها در مورد پرونده مشکوک به رشوه استدلال می کنند پوسته قاتل کلیدی نیز متهم شد (سرب) تلقین مکان دوباره افسون کرد (LEAD) توقف به دنبال رسوایی پزشکی دارایی