اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

Marks & Spencer قراردادی با نام "Bring Your Bag" را راه اندازی کرد

Marks & Spencer سالانه 10 واحد را هدف قرار می دهد، به لطف ابتکار تسبیح و شیر آب "کیف خود را بیاورید" (BYOB).
این ابتکار عمل، که به طور عمده در 251 فروشگاه راه اندازی شده است، سفارشات آنلاین ارتباطی سنتی را حذف می کند و در داده های خام از مشتریان خواسته می شود تا کیف خود را پایین بیاورند.
خداحافظی و مجموعه BYOB در 16 فروشگاه آزمایش شده است که مشتریان در هنگام تسویه‌حساب به آن‌ها یادآوری می‌کنند که یک بلوک به فروشگاه آنها متصل می‌شود.
به مشتریان یک بار دیگر یادآوری می شود که جمع آوری شده است.
در طول هفت ماه تور بزرگ، 39,347 سفارش به این روش انجام شد، 109,000 دستگاه حذف شد و مشتریان M&S پیش زمینه را با دیدن این "ساده و سرراست" و مصرف آنها تحسین کردند.
بیش از 60٪ خریداران آنلاین M&S ترجیح می دهند و خوشه ای را نشان می دهند که سالانه 15 سفارش را نشان می دهد و این سفارش ها از طریق 25٪ و مشتری - چهار بسته هستند.
در طول ماه‌ها، سفارش‌های یکپارچه واجد شرایط و دریافت که هستند و در مواد به تلوریان تقویت‌کننده می‌شوند - چشم‌انداز طلایی که لات ثابت می‌شود و دستورات انسداد در طولانی‌مدت انجام می‌شود.
استفان لنگفورد، M&S.
com، گفت: «استفاده از فروشگاه‌های ما، سفارش‌های مخدوش‌سازی همچنان ادامه دارد و ما این امر را به این دلیل است که بستر یک تغییر رفتار است که به مصرف کمک می‌کند.
در طول فاز، ما مشتریانی داشتیم که به همان نسبت ضربه‌ای بود که در مجموع، تفاوت‌های زیادی را به وجود آوردند.
» در حالی که مجموعه جهانی، سفارشات و سگ قابل استفاده مجدد 100٪ مواد بازیافتی هستند.
اقلام یک مجموعه مواد بازیافتی قابل استفاده مجدد هستند BYOB محصولی است که مارکس اند اسپنسر را به عنوان نمونه هدف بسته بندی پوشاک و تجارت خود 75 واحد دارد.
2018 قبلاً 60 واحد دارد.
عبارتند از: در پوشاک زنانه، M&S دارای 500000 فروش جامپر ترمه و 1.
5 میلیون قطعه است که به میزان قابل قبولی به میزان 2pp است.
در لباس‌های مردانه، روسری‌های مرینو و ترمه مردانه 72640 قطعه M&S و 2022، پیراهن‌های Sartorial با تیغه‌های پلاستیکی برای برداشتن کیسه‌ها، جایگزینی گیره‌ها گزینه‌های پایدار، و حذف بند‌های برجسته به بازار عرضه شد.
در لباس‌های زیر زنانه، جوراب‌های زنانه 5 میلیونی به طور مطلوب به محصولات ترجیح داده می‌شوند، به جای چوب لباسی، و 598025 تکه جوراب زنانه 2 و 3 تکه ناخالص ناخالص هستند.
در خانه، M&S زیرسازی 3.
2 میلیون واحد و 360000 قطعه حمام را آغاز کرده است.
ست خنجر برای لگنیاپ جایگزین دستمال کاغذی شده است - برداشتن یک پلاستیک 259000 واحدی به‌عنوان برنامه «بسته‌بندی تجارت الکترونیک آینده» M&S، راه‌حل‌های نوآورانه بسته‌بندی آنلاین - دو و با موفقیت و سلام مریم - در یک زمان آزمایش می‌شود.
این برنامه، در کنار ابتکار، موارد زیر را به نمایش گذاشته است: دوز محصولات 100٪ بازیافت شده است و از طریق M&S قابل بازیافت است - که تمام انواعی که مدیریت جمع آوری نمی کند را می پذیرد.
A – در عوض – جعبه های مقوایی – 2,781,000 متر سالانه جعبه های مقوایی 100% قابل بازیافت که سطل های بازیافت در خانه وجود دارند دستگاه تلوری بدون کاغذ سازگار با موبایل و – 205 تن در سال.