اخرین مطالب و محصولات ایراتی
تصاحب گوشت خوار ضربه های
ارقام حاکی از آن است که اطمینان مصرف کننده در خانواده ها دارای بحران هزینه زندگی است. فقط 8٪ مصرف کنندگان بریتانیا 12 ماه، 78٪ بدتر، با توجه به کدام؟ لذت بخش ردیاب. خالص شادی بریتانیا در مقایسه با -47 می 2022 به 70- رسیده است. اقلام اطمینان -40 ژوئن - در سال 2020 - در مقایسه با -28 می کاهش یافت. ارقامی که مالی به طور مداوم در سطوح باقی مانده است، 58٪ از مصرف کنندگان مصالحه داشتند تجزیه و تحلیل IC به طور متناسب با ضروریات قمار در هزینه های سرخورده ماه. این 57٪ در ماه مه و 59٪ در آوریل و 40٪ است که در گذشته مشاهده شده است. تخمین زده میشود 2.1 خانوار در پرداخت وام مسکن، اجاره، وام، وام، قبولی، ماه را بررسی کنند، مشخص شده است، این که یک خانوار برآورد میکنند پرداخت میکنند. اگرچه این درآمدها در هماهنگی با روند زندگی، خودپسندانه هستند، اما کدام؟ نشان میدهد که مصرفکنندگان مورب جهان، سنین، مناطق و گروههای موسیقی با مشکل مواجه هستند. مصرف کنندگان به سوی دنیای بدون گروه های نهایی، یک ماه آماده سازی آشپزی متفاوتی داشتند. این در میان مصرف کنندگان خانوارها عمومی بود و تنها 21000 پوند (64%) (57%) مصرف کنندگان بررسی کردند که 55000 پوند در هنگام تعدیل داشتند. کدام؟ کسبوکارها را آن اهداف نامیده است و Ofgem «تحویل خود را در مقابل تأمینکنندگانی که بدهیها را شارژ میکنند، تغییر میدهد». روسیو کونچا، کدام؟ و مدافع، گفت: "ما نشان می دهد که رکود هزینه های زندگی طولانی مدت است - تعادل انسان خوار و همه گیری آن. «این فشارها از نظر مالی قابل رنگ هستند - تقریباً دو سوم آن درآمدهای 21000 پوندی که در احیای مالی داشتهاند، ملزومات ماه را از بین میبرند. و کسبوکارهایی که هدف آنها به دست مصرفکنندگان در حال رشد میرسند، به پایان میرسند.»