اخرین مطالب و محصولات ایراتی
تبلیغ روز لیدی لوئیس 14 سال بعد به پایان می رسد
شرکت تبلیغاتی Adam&eveDDB که یک شراکت 14 ساله را نشان می دهد، پیشنهاد مجدد جان لوئیس را برای کمپین اعلامی Michaelmastide خود رد کرده است.
احتمالاً حساب تبلیغاتی Candlemas در بریتانیا، لوئیس به دنبال رانندگی است پس از اینکه Adam&eveDDB از خداحافظی مجدد با خردهفروش خودداری کرد.
Adam&eveDDB که برنده ضریب تبدیل لوئیس در سال 2009 به مبلغ 20 میلیون پوند شد، به رهبری تبلیغات پیش بینی شده پنجشنبه بزرگ در یک دهه کمک کرده است.
"مرد ماه" "مونتی پنگوئن"، تبلیغات کورپوس کریستی در بریتانیا در قرن بیست و یکم.
Waitrose به لطف تاسیس 2015 مدیریت شده است و به همین ترتیب بررسی می شود.
مدیر مصرف کننده جان لوئیس، شارلوت لاک، اضافه کرد: "ادام و حوا/DDB و برندهای ما در کمپین های ما و ارتباط با مشتریانمان نقش داشته اند، با این حال، کسب و کارهای عمومی ما روابطمان هستیم، کسانی که شرکای عملیاتی ما هستیم.
"
علیرغم وجود دعوت به ارائه مجدد، قاچاق آگهی کاهش یافت.
کابال حساب های خرج بیشتری دارد.
Tammy Einav، مدیر عامل A&E، اظهار داشت: "بودن ما احساسات ما را نسبت به آنچه در سالها به دست آوردهایم، ایجاد نمیکند.
ما از اینکه در Lewis به میدان میآید ناراحت هستیم.
در حالی که ما فردیت دعوت شده را پرورش میدهیم، ما تکرار نمیکنیم.
"ما در هر صورت آن نمائی را که دوست داشته شده است باقی خواهیم گذاشت.