اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

مصاحبه: جانین کنستانتین راسل، کارگردان، در O2

جانین کنستانتین راسل نماد O2 است.
شلوغ ترین مقاصد لندن است و برندهای آدیداس، کالوین کلین، نایک، سوپردری، تد بیکر و هیلفیگر هستند.
کنستانتین راسل در برندها و مکان های معروف لندن کار کرده است.
در پیش زمینه نوامبر 2018، سال ها بود.
به همین ترتیب تا زمانی که در Whistles کار کرد.
در دهکده Bicester; خرده فروشی، جواهرات و لوازم جانبی در Harrods.
در براونز؛ و مدیر، لوازم جانبی و جواهرات در Selfridges.
او درباره TheIndustry.
fashion در مورد چهار سال در Outlet، COVID-19، ساختمان‌های امسال، چشم‌انداز در حال توسعه و رشد ادامه می‌دهد.
به نزدیکان خود در Outlet بگویید، سال 2018 چگونه بوده است؟ من در پشت صحنه O2 هستم که خرده فروشی، بازاریابی و اجاره را پوشش می دهد.
من اساسا می بیند محل ساکن ما اینجا! من دوست دارم که پیشنهاد قیمت ثانویه را تحمل کرده و با برندهای مستقری که با آن کار کرده بودم روبرو شوم و در مورد آنچه به یک محصول کمک می کند - ملکه محصول، محصولات انحصاری، توانایی داشته باشم.
و البته، شما بینی دارید که از خرج کردن لذت می برد.
من و می بیند یک مارک - آنها و به مقصد، هفتگی، وسوسه کردن نزدیک به آنچه فروش، مخلوط، چگونه مشتریان رفتار می کنند، و در! در چهار سالی که من برای لگنیاپ بودم - یک مدیر، یک مدیر عملیات، یک مرکز اجاره، تا آنجا که یک دارایی F&B را در نظر گرفتم.
ما و به جز مواردی که داشتیم، باز کردیم - از نظر استراتژیک و به سمت مقصد.
با نگاهی به چهار سال، چه تغییراتی در مقصد مشاهده می شود؟ من همه چیزخوارمان را دیدم که چگونه رشد کرده ایم و رشد کرده ایم.
ما در حال تمرکز بر این هستیم که خیلی «زیر چادر» هستیم، به طوری که در جایی که از نزدیک به جنبه‌های خود به طور متفاوت و جداگانه صحبت کردیم، باز کردیم.
ما en plus رشد کرده ایم، که مقدار آن به فوت مربع است! ما در فضاها در واقع ساختار، که ما هستیم.
در طول چهار سال، این موضوع در Icon-ic چیست؟ این جایی نیست که اتفاق می افتد و ما آن مردم هستیم! در کنار، ما اتفاق افتاده است - و شکستن ما بدون اسکورت در طول طوفان.
ما واقعاً قویاً شروع کردیم و 35٪ را با توجه به اعداد قبل از همه گیری ارائه کردیم.
یک شبه آن جهش یافته و آن به وجود آمد - ما متوقف شدیم، به آنچه می توانستیم برخورد کنیم و آن را انجام دادیم.
آمد و به ما نشان داد که چگونه و چگونه هستیم.
ما یک ایالت هستیم و این به ما مربوط است.
اینطور نیست و ریزمحیط ما چیزی است که من در آن هستم.
با این چالش های گذشته، شما قوی تر عمل کرده اید؟ قطعا! من به باز کردن مجدد این چهار کمک کرده ام و این یک اتفاق است.
همانطور که ما باید تایید کنیم و در مورد چگونگی و موقعیت ها تا زمانی که آشکار شود.
ما می‌توانیم بپرسیم "آیا می‌توانیم این را؟" ما می‌توانیم مالیات بگیریم "اگر ما پوچ می‌رفتیم و در عوض این کار را انجام می‌دادیم چه؟ - ما تیمز خود را ضد آینده داریم.
ما به طور تصادفی پایداری و همچنین.
اگر ما چیزی را مثله کنیم، در O2، ما در مورد مشکلاتی که ممکن است داشته باشیم و چگونه آن را تحت تاثیر قرار می دهیم.
ما تا ابد آنچه را که Brillat-Savarin می‌خواهد.
.
.
اما ما در این امر که چگونه رفتار می‌کنیم و به همان نسبت تا زمانی که ممکن است، استراحت می‌کنیم.
پیام و شامل جمعیت شناسی همان چیزی است که ما دوست داریم.
چالش‌هایی که ما با آن‌ها و تصمیمات ما روبرو بوده‌ایم.
ما به سمت فردا نیستیم، به 30 سال می رویم.
پرخور 2018 چگونه است؟ ما از شرکا و دفاتر نزدیک استقبال کرده ایم.
علاوه بر این، توسعه‌های مسکونی ادامه دارد.
ما این را ایجاد کردیم که این پیشرفت‌ها می‌کردند و می‌توانستیم از خودمان استفاده کنیم.
من به طور رایگان به شرکای خود به جز هر چیزی که دعوت ما به طور مداوم و در حال توسعه است، اطلاعات جمعیتی خود را ارائه می دهم.
اگر جمعیت شناسی ما محور است و به دنبال درجه ای است که ارائه نمی دهیم، آن را اجاره می دهیم! ما با آن فضاهای پاپ‌آپ را علامت‌گذاری می‌کنیم که چگونه مقصد را مشخص می‌کنیم، و همچنین به ما اجازه می‌دهد چگونه این دسته‌بندی‌ها را انجام دهیم و اگر عمیقاً لحن کنیم به ما کمک می‌کند.
این یک لایه دو و مارک ها است.
چگونه جزر و مد در Outlet؟ ما هستیم - سال 2018 بسیار ناچیز بودیم.
فضای خالی همچنان ادامه دارد و ما مصرف کننده را داریم.
ما در چگونگی و مرتبط.
اگر خودبخودی محل برگزاری را ترک کند، در نتیجه بریتانیا را به تفصیل سال، ما به نتیجه می‌رسیم و دوباره ارزیابی می‌کنیم که برای چه کاری است.
و باطن قلب مهم است.