اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

دستگاه روغن گیری پرس سرد مدل 3-6

دستگاه روغن گیری پرس سرد مدل 3-6 دستگاه روغن گیری نمونه (3-6) مناسب به‌خاطر مصرف منسوب ومربوط به‌خانه و عطاری می‌باشد.دستگاه قابلیت روغن گیری پرس سرد مستقیم از انواع دان های روغنی (بدون نیاز به رطوبت زنی دانۀ روغنی) با ورودی حدودا 4 کیلوگرم کنجد در ساعت را دارد.دستگاه  قادر است روغن گیری از دانه هایی مانند کنجد ، سیاه دانه ، رازیانه ، بادام ، گردو ، تخم کتان ، آفتابگردان ، بادام خشکی ، اسفند ، تاتوره ، بنه و …. را انجام دهد.. قابلیت تنظیم دمای کنجاله (جدید) – کارکرد و نظافت آسان و سریع – تولید روغن گیاهی شفاف و سالم – کنجاله ی کاملا زرد (چیپسی)

+ اطمینان از کیفیت و خلوص روغن مصرفی

+ کاهش هزینه های روغن مصرفی خانواده

+ تولید روغن های ماساژ و مالش و ورقه و مو و ….

انتخاب دانه ی روغنی باکیفیت )کنجد و سیاه دانه و بادام و گردو و تخم کتان و اسفند و ….) برای استفاده خانگی سوژه مهمی ست.

دستگاه بسته بندی روغن زیتون | خرید دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک09152000050

راهنمای خرید دستگاه روغن گیری خانگی کوچک مدل آلمانی با مناسب و ارزان -- سال 1400

از این دستگاه به عنوان آسیاب عطاری نیز استفاده می‌شود. این سنخ از دستگاه ها نسبت به نوع اول تعجیل بالاتری در خرد اجرا کردن و ریز کردن دانه‌ها و همچنین استفاده از روغن‌های گیاهی را به شما می‌دهد. دستگاه روغن کشی نیمه صنعتی دارای دو مخزن (مخزن داخلی و مخزن بیرونی) و یک آسیاب بزرگ می‌باشد. قسمت اصلی دستگاه دارای 2 دسته بازداشت برای قرار ستدن در دستگاه می‌باشد که یکی از آن‌ها به‌جهت خرد کردن دانه‌های روغنی و دیگری برای جدا کردن روغن است.

سکوی پرتاب موشک آر اس بی یو با هدف افزایش آگاهی کاربران قبل از خرید، در تلاش است هوشمندانه ترین انتخاب ها را به مخاطبان معرفی کند.

اگر بارها از خرید اینترنتی خود رضایت کافی را نداشته اید، با بررسی مطالب سایت شما می توانید دید بهتری در مورد خرید یا نخریدن محصولات به دست آورید.

ارزانترین دستگاه روغن گیری -

این دستگاه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند که می توانید متناسب با نیازتان یک نمونه را خریداری کنید. شرکت ابزار سازی با نقشه‌کشی و زایش این دستگاه ها توانسته اند گام بزرگی در رونق کسب‌ها شوند و در رشد اقتصادی کشور سهمی داشته باشند.

درفروردین ماه ۱۳۹۵ تیم علمی تحقیقاتی شرکت با سرپرستی عتبه اقای مهندس حسن قاسمی گـَورتی با گذشت یکسال ازمون و خطای مداوم کامکار به ساخت دستگاه روغن کشی شدند که قادر به روغنگیری از دانه ها بدون نیاز به رطوبت (عدم نازک‌دلی به رطوبت) می باشند. همچنین قوه روغن کشی از کنجد ارده (کنجد پوست کنده) با دستگاه های پرس سرد که میتوان از کنجد ارده به روش پرس سرد روغن کشی نمود. و این دو ایتم بزرگترین حسن دستگاه های سپاهان کلد پرسینگ نسبت به دستگاه های المانی ایتالیایی و سایر شرکت های مدعی در سراسر دنیا در حالت حاضر می باشد.

دستگاه روغن گیری خانگی مدل (HOME PRO)