اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

راهنمای معامله کت و شلوار برای سید داماد ها

تعداد كت و شلوارهای كمد یك آقا هیچ مجال با تعداد لباس‌های عرفی كمد یك خانم قابل مقایسه نیست؛ زود قضاوت نكنید، این سوژه چندان ربطی به علاقه خانم‌ها به خرید و بیزاری آقایان از این هم‌سخنی ندارد.

هر خانم یا آقایی حتی یك بار برای خرید كت و شلوار مردانه فرصت گذاشته باشد، می‌داند یكی از سخت‌ترین خریدهای ممكن است، آن‌قدر كه حوصله خریدار سر می‌رود و كلافه به انتخابی نه‌چندان مناسب تن می‌دهد. خریداری كت و زیرجامه مردانه اصولی دارد كه گر بدانید قطعا خرید راحت‌تری خواهید داشت 

هنگام خرید كت و شلوار هیچ‌وقت نباید شلوار را مقیاس قرار دهید. اگر شلوار به تن شما خوب و بی‌عیب باشد، دلیل خوش‌پوش بودن كت نیست؛ ازسوی دیگر امكان دخل و تصرف، تنگ یا گشاد كردن تنبان به‌مراتب راحت‌تر از كت است، به همین دلیل با انتخاب كت شروع كنید و در مرحله بعد سراغ شلوار بروید.

و شلوار گورخری داماد - سکانس خنده دار هشتگ خاله سوسکه

و شلوار ژاکارد | چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول و شلوار مردانه) -- جذاب ترین

– هایی که رنگ دکمه آن ها با صبغه پارچه فرق بی‌نهایت دارند رسمی نیستند.

تمامی نکاتی که در بالا اعلام کردیم برای رعایت سایز و غیره برای مردانی هست که تناسب بدنه دارند ولی اگر در بخشی از اندامتان تناسب ندارید نیاز هست که مواردی رو اعتنا کنید که این نکات رو بسته به بدنه های مختلف به شما توضیح می دهیم.

– افراد قد بلند بهتر است از های 3 دکمه استفاده کنند. – بهترین انتخاب شلوار به‌خاطر این افراد شلوارهای راسته هست. – این افراد بهتر است کت و زیرجامه هایی بپوشند که بلندی آن دقیقا تا میانه کفل باشد تا بدنشان را عریض‌تر نشان دهد. – انتخاب و شلوار با رنگ نوردار انتخاب بسیار بهتری نسبت به و شلوارهای تیره است. – ی که جیب نمای کوچکی دارد را گزینش کنید تا با قرار دادن دستمال جیب در تان مبالات دیگران را به بالاتنه احضاریه کنید. – سعی کنید از پارچه‌های الگو دار که مورب یا افقی هستند استفاده کنید و هرگز مدل های عمودی استعمال نکنید. – اگر می خواهید اندامتان درشت تر نظر شود از های چپ و راستی 4 یا 6 دگمه کاربرد کنید.

و شلوار چهار دکمه | مناسب ترین شلوار مردانه -

در خريد و شلوار اول از همگان به سراغ برويم چرا که سايز در سايز بندي و شلوار بسيار مهم تر از شلوار است. شلوار به دليل امکان تغيير در اولويت بعدي قرار مي گيرد.

بعد از پوشيدن اول از همه به سرشانه هاي آن تدقیق کنيد. اين قسمت بايد بی چروک و به صورت صاف نهاد بگيرد. اين قسمت به دليل عدم اعمال تغيير در آن بسيار اهميت دارد زيرا قسمت آستين و گودي کمر قابل تغيير مي باشند. ترکيب بسيار مهم سرشانه ها و تناسب با جثه

در بخت سر آستين يک نه بسيار ريز وجود دارد که بيشتر افراد به خوبي به آن توجه نمي کنند. قسمت آستين بايد جايي تمام شود که دست از آنجا شروع مي شود، بايد نيم الي 1ونيم سانت هم براي خروج پيراهن در نظر گرفت. اين نکات ريز در زيبايي پوشش بسيار تاثير گذار هستند.

و شلوار نوجوان

ه و شلوار نوجوانه به شکل مشابه ابعاد مردم نوجوان است و به صورت عمومی معادل بزرگسالان است. ابعاد و شلوار نوجوانه بسته به نوع و شلوار و نوع جنسیت متفاوت است. برای مثال، نوجوانه پسرانه یک سایز کوچر از دخترانه دارند. برخی از ابعاد و شلوار نوجوانه عبارتند از: - نوجوانه پسرانه: ۴۰-۴۵ اینچ - نوجوانه دخترانه: ۴۵-۵۰ اینچ - شلوار نوجوانه پسرانه: ۳۰-۳۵ اینچ - شلوار نوجوانه دخترانه: ۳۵-۴۰ اینچ