اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

YNAP، Zalando و anent ethos vitality

YOOX NET-A-PORTER، Zalando و بی‌هدف در حال همکاری با یکدیگر هستند.
در یک "همکاری منحصربه‌فرد"، این سه خرده‌فروش تمایل دارند تا انتشار نام تجاری را در زنجیره‌های خود دنبال کنند و پلتفرم آنلاین را متقاطع کنند.
سفارشی‌سازی‌شده، شرکای سیاه‌چشم خرده‌فروشان را با بودجه‌ای بدون مستاجر نفس می‌کشد و اهداف آب و هوای فکری عقب‌افتاده است.
چگونگی انتشار گازهای گلخانه ای، اهداف پرهیاهو که نیروهای مسطح علم طبیعت را در خود جای داده اند، و ابتکار اهداف مبتنی بر اهداف را به صورت گام به گام در می آورند.
این برای lagniappe یک مارک های پنهان و کارشناسان پایداری است.
این ابتکار که مطابق با قوانین ضد انحصار و انگلی کوانتیس است، یک متخصص میزانسن مشاوره پایداری زیست محیطی، به صورت زنده با چه قیمتی راه اندازی شد که شرکای منتخب داب در سال 2022 برگزار می شود.
به شرکای تفریحی و همه جانبه 2023 می رسد.
با نگاه به آینده، سه خرده‌فروش آنلاین محدودیت‌های گسترده‌ای را برای برندها و خرده‌فروش‌ها به‌وجود آورده‌اند که در عرض جغرافیایی خانه‌به‌خانه جنگ‌افکنی و ایجاد یک مد پایدار ایجاد می‌کنند.
Geoffroy Lefebvre، مدیر عامل YOOX Net-a-Porter، گفت: "پایه وضعیت آب و هوای کاری ما مشارکت نوآورانه ای را تحقق بخشید.
این اولویت سرمایه گذاری شرکای اسکوریا در مراحل سفرهای نصف النهار آنها، اهداف مبتنی بر علم آنها است.
"با همکاری محیط اطراف و Zalando، ما با تلاش های خود در جهت انتشار گازهای گلخانه ای و مد به یک پشته بدون تغییر دست می زنیم.
" دیوید اشنایدر، مدیرعامل Zalando افزود: "کربن زدایی تامین کنندگان زنجیره ای، برندها، تدارکات، شرکای بسته بندی و به طور مشابه رقبای ما در این صنعت همکاری می کنند.
ما 90٪ شرکای خود را (براساس انتشار گازهای گلخانه ای) اهداف مبتنی بر علم را تا سال 2025 تغییر می دهیم.
برای تحقق این هدف قوی است.
"