اخرین مطالب و محصولات ایراتی

مطالب جدید

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم | مناسب ترین تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -

لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه لیزر بازار ایران؛ سوپرانو آیس تیتانیوم 2022

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم | مناسب ترین تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -

مزایا و ویژگی های لیزر دایود تنها به این موارد محصور نمی شود و اگر تمایل دارید مفروضات بهتری بدست آورید، طرح می کنیم نوشته را مطالعه نمائید.

رفع مو زائد با لیزر دایود نیز، مانند سایر روش‌های زیبایی یکسری عوارض و مضراتی دارد. در اغلب موارد، نداشتن تجربه کافی اپراتور است که می‌تواند باعث بروز چنین مشکلات عوارضی در فرد داوطلب شود. خبر خوب اینکه وفور از این عوارض نادر و موقتی بوده و بعد از حداکثر ۴۸ زمان‌سنج برطرف می‌شود. لیزر دایود یک فناوری تجلی و طری در دستگاه‌های لیزر محسوب می‌شود به همین دلیل، هزینه بالایی داشته و از بهر عام افراد گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌ نیست.

تعداد جلسات laser دایود بسته به ناحیه تحت درمان، جنس مو و قسم پوست متفاوت است؛ اما به طور کلی تعداد جلسات لیزر دایود در فواصل زمانی معین، روشن ۶ تا ۱۰ جلسه خواهد بود. معمولا جلسات لیزر دیود در حدود یک ماه از یکدیگر فاصله داشته و داوطلب می‌تواند، بعد از شرکت در چند جلسه، اثربخشی لیزر دایود را مشاهده کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۲ | زیباترین خرید و ارزش دستگاه پلاژن سه هندپیس و دستگاه پلاژن تراپی صورت -

خرید دستگاه پلاژن کاملا مناسب به منظور انواع پوست ها بوده و در نتیجه بدون هیچ گونه استرس ناشی از تاری پوست و مشکلاتی از این شبیه میتوان آن را برای انواع تیپ پوستی استفاده کرد.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در معامله دستگاه پلاژن، خصوصیت قطور سازی بعضی از قسمت های چهره که تاثیر بسزایی در  زیبایی و جذابیت چهره ی افرد به ویژه بانوان خواهد داشت، در تکنولوژی pologen جوانساز به کار برده شده است.در حال حاضر با توجه به مظنه های بسیار بالای عمل های وجاهت و عوارض آزاردهنده بعد از عمل تهاجمی، با استفاده از دستگاه پلاژن بدون اینکه عوارض جانبی برای شخص داشته باشد، به منتفی کردن مشکلات پوستی و بهبود مشکلات پوستی یار بسیاری خواهد کرد.ما در این قسمت سعی کردیم ویژگی ها و امکانات دستگاه پلاژن تراپی را که عامل مهمی در تعیین قیمت خرید دستگاه پلاژن است، صحبت  کنیم.در ادامه نقشه داریم به معایب خرید دستگاه پلاژن اشاره کنیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم ایس ۲۰۲۱ | بهترین چرا لیزر الکس کندلا بعنوان پادشاه دستگاه لیزر موهای زائد است؟ -

دستگاه دیگر لیزر شکت کندلا، Candela Mini GentleYAG می باشد که . لیز مینی کندلا جنتل یاگ در طول خیزاب ۱۰۶۴ نانومتر کار می کند و به‌خاطر اشکال نمونه های پوستی درخور می باشد.نکته رباینده توجه این دستگاه لیزر، نوع درمان غیر تهاجمی این لیزر اندیاگی است  که جمع بر لیزر موی پیکر در سفت شدن قشر و از بین بردن چین و چروک های پوست صورت و بدن همچنین به کار برده می شود.

بهترین دستگاه لیزر که در پوستهای دیجور بکار برده می شود همین دستگاه جنتل یاگ پرو می باشد.CANDELA GENTELYAG PRO بمانند جنتل یاگ در طول چین‌خوردگی سطح آب ۱۰۶۴ کار می کند و قادر است طیف وسیعی از پوستها خصوصا پوستهای تیره را درمان کند.دستگاه لیزر الکس جنتل یاگ پرو با استحقاق نفوذ بسیار گود در پوست با حداقل تفرق توان قادر است موهای کرکی را خصوصا در پوستهای تیره از بین ببرد.

ویژگی های دستگاه لیزر دایود در حذف موهای زائد تنه